Cum comand
Modalități de achiziție:
Cum comand pe:
a) site
Pentru a cumpăra cărți, flanelografe sau jocuri din librăria noastră on-line, trebuie să navigați prin categoriile produselor și să dați click pe butonul „Adaugă în coș”. În momentul următor, produsul ales va fi adăugat în coșul de cumpărături.
În coș se pot face următoarele operațiuni:
– puteţi să modificaţi cantitatea produselor comandate;
– puteţi să eliminaţi produse din coș;
După ce ați comandat toate produsele dorite, trebuie să completați informațiile solicitate în câmpurile care apar la paşii următori. Aceste informații sunt necesare pentru facturare, plată și livrare.
La finalizarea comenzii veți primi un e-mail pentru confirmarea comenzii.
b) e-mail
Se pot face și comenzi prin e-mail către adresa:comenzi@bebedream.ro cu următoarele date obligatorii:
– Prenume Nume
– Telefon
– Adresa completă
Puteți specifica și modalitatea de livrare și plată: livrare (Posta Română-Curier) plată (online cu cardul sau ramburs).
Dacă veți alege plata cu cardul, atunci va fi obligatorie și o adresă de e-mail, la care veți primi un link pentru a face plata.
c) telefonic
Pentru comenzi telefonice apelați numerele:+40752116995 sau +40758592200
d) WhatsApp
Pentru comenzi pe WhatsApp, ne puteți scrie la numărul +40752116995
Modalități de livrare:
a. MARMOTA HOUSE SRL livreaza doar pe teritoriul Romaniei, prin intermediul serviciilor de curierat rapid sau prin Compania Nationala Posta Romana S.A..
b. MARMOTA HOUSE SRL isi rezerva dreptul de a livra doar Comenzile care includ produse a caror valoare totala sa fie minim 20 lei, fara a include cheltuielile de transport. Produsele vor fi livrate Clientului insotite de factura fiscala.
c. Modalitatea de livrare este prin Compania Nationala Posta Romana S.A. sau prin curierat rapid atat in Bucuresti cat si in toata tara, in acest caz Clientul urmand a face o alegere in acest sens.
d. MARMOTA HOUSE SRL va expedia bunurile comandate de catre Client astfel: daca produsele comandate sunt in stoc, expedierea Comenzii se va face in maxim 5 zile lucratoare de la lansarea acesteia, daca o Comanda include produse care nu sunt in stoc, expedierea Comenziise va face in maxim 2 zile lucratoare de la momentul intrarii acestor Produse in stoc.
e. MARMOTA HOUSE SRL va anunta Clientul de expedierea Comenzii, in maxim 2 zile lucratoare de la expedierea acesteia prin mail.
f. Daca Clientul nu primeste avizul postal in 4-5 zile lucratoare de la data la care a fost anuntat de Societate cu privire la expedierea coletului postal, Utilizatorul va verifica la oficiul postal de care apartine daca a fost primit coletul respectiv. In cazul in care Utilizatorul nu procedeaza astfel, iar coletul este returnat fara ca el sa fi facut verificarea, urmatoarea Comanda va fi achitata in avans.
Pot exista si cazuri rare, independente de noi, cand durata expedierii prin curierat rapid poate depasi 48 ore.
Modalități de plată și costuri de expediere
Modalități de plată:
Modalități de plată
După finalizarea comenzii, veţi primi pe adresa de e-mail cu care v-aţi înregistrat pe site un e-mail de confirmare cu detaliile comenzii dumneavoastră şi suma totală de plată.
1.Ramburs
Clientul va face plata produselor in sistem ramburs, la primirea coletului, direct curierului sau la oficiul postal de care aparțineți, cu achitarea completa, in numerar, a sumei ce reprezinta totalul de plata corespunzator comenzii, dupa cum reiese din facture. Valabilă doar pe teritoriul României.
2.Transfer bancar se va realiza utilizand urmatoarele date:
Marmota House SRL, Sediul Floare de Cais nr.1, Otopeni, Ilfov
Cod unic de inregistrare RO31333285 ,
Plata in RON=RO15BTRLRONCRT0511350601,deschis la Banca Transilvania Agentia Otopeni.
Plata in EURO= RO62BTRLEURCRT0511350601,deschis la Banca Transilvania Agentia Otopeni.
SWIFT BTRLRO22
Transferul bancar va trebui sa fie efectuat in termen de 2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii(respectiv de la primirea facturii sau a proformei prin email). Clientul va trebui sa trimita catre Marmota House SRL o copie a transferului bancar la urmatoarea adresa de email bebedream@gmail.com. Ordinul de plata trebuie sa fie semnat si stampilat. Odata confirmata plata, expedierea coletului se va face in termen de maxim doua zile lucratoare.
In functie de relatia fiecarui client cu Marmota House SRL, expedierea comenzii se poate face si din momentul primirii unei copii a ordinului de plata.
In situatia in care s-a ales ca metoda de plata transferul bancar, iar acesta nu s-a efectuat in termen de sapte zile lucratoare de la primirea facturii proforme, comanda se considera anulata.
În stanga sus pe factură este trecut contul pentru plata în RON.
3. Online cu cardul bancar La finalizarea comenzii alegeți plata cu cardul. Veți fi redirecționat către procesatorul de plăti unde veți introduce datele cardului. Este cea mai simplă și sigură metodă de plată.
După finalizarea comenzii, veţi primi pe adresa de e-mail cu care v-aţi înregistrat pe site,un e-mail de confirmare cu detaliile comenzii dumneavoastră şi suma totală de plată.
Modalităţi și taxe de expediere:
A.Expedierea coletelor
1.Expediere interiorul României
Curierat rapid (Fan Courier, Sameday);
Poşta Română.
2.Expediere în afara României
Pentru expedierile în afara României, folosim cele mai avantajoase firme de transport, ţinând cont de raportul preţ-calitate. Expedierea produselor comandate se face doar după acceptarea sumei totale de plată şi confirmarea plăţii de către bancă.
B.Taxe livrare în Romania:
1.Taxe livrare în Romania:
Cheltuielile de ambalare sunt suportate de Marmota House SRL.
Costurile de expediere vor fi suportate de catre Client, astfel:
– în Bucuresti cat si in toata tara, livrarea se face prin:
1. Compania Nationala Posta Romana S.A.,
Tariful de expediere este de 20lei
2.Prin curier rapid-Fan Courier sau Sameday
Tariful de expediere este de 28 lei
3. Costurile de expediere vor fi suportate de câtre Societate în urmâtoarele situații:
Pentru livrarea prin Poșta Română în cazul comenzilor a câror valoare este mai mare de 170 lei
Pentru livrarea prin Curier în cazul comenzilor a caror valoare este mai mare de 400 lei
3.Alte situații
Pentru alte situatii sau comenzi mari va rugam sa ne contactati.
IMPORTANT Transportul se plâtește în cazul produselor din categoria Flanelografe, indiferent de valoarea comenzii.
Comenzile sunt onorate astfel: luni, marţi, miercuri şi joi între orele 8:30–16:00, iar vineri între orele 8:00–14:00. Comenzile sosite începând de vineri după ora 14:00 vor fi onorate începând cu ziua de luni.
In cazul distribuitorilor, valoarea minimâ pentru transport gratuit este de 500 Ron.
Condiții de utilizarea a Punctelor BBD
Modalități de achiziție a Punctelor BBD :
a. Clientul poate acumula puncte doar daca are cont pe www.bebedream.ro si face achizitii de pe Site.
b. Fiecare Produs are un numar de puncte alocat (in afara de produsele din categoria : „Pachete BebeDream” si „Flanelografe” )
c. La fiecare cca 10 lei cheltuiti pe Site, Clientul primeste cadou 1 Punct BBD.
d. Valoarea unui Punct este de 1 leu (TVA inclus)
e. In sectiunea „Puncte BBD” din coloana din dreapta va aparea cate Puncte BBD Clientul are in cos, cate Puncte a acumulat pe comenzile anterioare si cate Puncte sunt in asteptare.
f. In momentul in care Clientul cumpara un Produs, se adauga automat punctele aferente, pe care Clientul le poate vizualiza in sectiunea „Puncte BBD” din paragraful e. (de mai sus).
Condițiile de folosire a Punctelor BBD :
a. Clientul poate folosi punctele la lansarea comenzii, cand ajunge la pasul 2 – Informatii despre plata.
b. Valoarea Punctelor este de : 1 Punct BBD= 1 Leu
c. Pentru a putea folosi aceste puncte, Comanda trebuie sa fie de minim 50 lei.
d. Odata ce Clientul a cumulat 1 Punct, il poate cheltui.
e. La o noua comanda, Clientul poate cheltui Punctele BBD acumulate pe comenzile anterioare. Sistemul va specifica, in functie de valoarea comenzii, numarul maxim de Puncte BBD ce vor putea fi folosite.
e. Odata indeplinita aceasta conditie (min 1 Punct BBD cumulat) la lansarea unei comenzi, Clientul poate completa in campul dedicat cate puncte doreste sa folosasca din cele min 1 disponibil si se „deconteaza” automat.
f. Numarul punctelor acumulate si folosite se regasesc in Istoricul Comenzilor Clientului.